sobota, 1 października 2016

V etap Pucharu Lubelszczyzny NW - Lublin 03.09.2016r

V etap Pucharu Lubelszczyzny NW - Lublin 03.09.2016r.
Napiszę szczerze. Impreza super. Lublin stolica województwa postarała się o bogate pakiety startowe, nagrody od sponsorów, pyszne jedzenie, chodź zbrakło trochę trasy fajne zawody. Katarzyna Jendruchniewicz 1 open w kat kobiet, 1 w kat. 30-39, otrzymała koszulkę za prawidłowe chodzenie, czego chcieć więcej? otrzymała nominację na miss walkerkę, wygranych kosmetyków, że będzie żyła 130 lat ;)
Eryk Wróbel zacięcie walczył... z Grzegorzem Rychlikiem po ostatnim moim nie powodzeniu w Międzyrzecu straciłem punkty i rywalizacja o 2 miejsce będzie do samego końca między kumplami z Fundacji. Uplasowałem się na 2 miejscu z czasem 58,19, 4 open Mężczyzn na 10 km, trasa wymagająca chodź taką lubię, leżałem 2 razy na korzeniach ale to mnie tylko wzmacniało do walki.
Miło wspominał będę zawody w Lublinie. Pozdrawiam Organizatorów.

Po Lublinie, przyszedł czas na testowanie trasy na okolicznych Międzyrzeckich Jeziorkach i lasach z psami na Dogtrekking, który planujemy w przyszłym roku. Kora poznała nowych kolegów, i koleżankę na początku była zacięta wojna, ale wszystkie się zaprzyjaźniły. Jeszcze w tym roku planowany jest NW, bieg i marsz z psami. Prawdopodobnie w parku. Ale rozmowy z włodarzami i sponsorami ruszą niebawem.
Dziękuję Anna Maliszewska i Skibidog - psie spacery. Mam nadzieję, że psiarzy wyciągniemy z kanap i seriali i wyjdą z nami i swoimi czteronożnymi przyjaciółmi na spacery.
Pozdrawiamy








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz